sobota, 7. Julij 2007

12.dan Cven - Ljutomer

Predzadnji dan Eko karavane 2007. Danes naj bi nas obiskal tudi Šrila Prabhupadov učenec in duhovni učitelj Njegova svetost Danavir Goswami, ki je bil ravno na poti v Zagreb. Okoli 11. ure smo krenili proti Ljutomeru in čakali na njegov prihod. Zadnjo priložnost udeležbe v padajatri so izkoristili še Uroš, Sašo, Miha in Maša.

Vreme je bilo kot naročeno za zaključek in ves pohod je potekal zelo gladko. Ljudje, ki smo jih srečali v Cvenu in Ljutomeru, so bili zelo dojemljivi za naše sporočilo. Za konec etape smo ob 16. uri imeli še program pred trgovskim centrom in še zadnjič zapeli bhadžane in uprizorili igro pantomime.

Takoj za ovinkom pa je bila že naša končna postaja, OŠ Ljutomer. Šri Šri Gaura Nitai, Šrila Prabhupada, bhakte in Bhima so ponovno uspešno prispeli na cilj potovanja po slovenskih krajih in tako mnogim ljudem predstavili način preprostega življenja in visokega razmišljanja.

Na cilju nas je pričakal tudi Danavir maharadža, ki je po kosilu imel predavanje iz Bhagavad-gite.

Vsi, ki so bili na lanski padajatri do zadnjega dne, se zagotovo spomnijo tistega ekstatičnega večernega kirtana v telovadnici. In tudi tokrat smo padajatro zaključili na enak način; Hare Krišna prabhu je uporabil še zadnje moči in poldrugo uro pel in vihtel harmoniko ter tako vse popeljal v »duhovni svet«. Bhakte so na ves glas peli, plesali, skakali, se lovili, drug drugemu jemali prah iz stopal, nosili Margatito prabhuja po rokah itd. Vsakdo je v skladu s svojim odnosom do Gospoda Krišne padajatro doživel malo drugače in sedaj smo lahko svoja občutja in vtise izrazili skozi petje Njegovih svetih imen. To je bil res pravi zaključek dvotedenske duhovne avanture.

V poznih večernih urah smo legli k počitku. Naslednji dan nas je čakalo še eno predavanje Danavir Goswamija, skupni zajtrk in pospravljanje ter pot nazaj domov v Ljubljano, kjer se je zvečer zgodil nepozabni harinam po ulicah Ljubljane .